En de zaterdag is alweer voorbij..... - Reisverslag uit Kampungbaru Satu, Indonesië van Erny Wiltschek - WaarBenJij.nu En de zaterdag is alweer voorbij..... - Reisverslag uit Kampungbaru Satu, Indonesië van Erny Wiltschek - WaarBenJij.nu

En de zaterdag is alweer voorbij.....

Blijf op de hoogte en volg Erny

23 Februari 2014 | Indonesië, Kampungbaru Satu

Wat gaat de tijd snel, zaterdag zit er ook weer op! Gisteren zijn we bij tante Agnes thuis gebleven. Ze heeft heerlijke rendang gemaakt! Gisteravond voordat we naar het hotel gingen heb ik nog wat sarongs gekocht. Zo mooi en zo goedkoop.
Vanmiddag geluncht in het hotel, daarna op onze koele kamer bijgekletst. Ondertussen bleef het maar stortregenen, het hield maar niet op! Uiteindelijk zijn we weer naar tante Agnes gegaan waar we gewacht hebben op Victor, die ons heeft meegenomen naar de Chinese wijk Glodok. Heerlijk Peking eend en babi pangang gegeten; voor Riana werd bij de buren nassi goreng gehaald, dat was wel een Halal restaurant! Rond 23.00 uur hebben ze ons afgezet in het hotel waar we nu lekker gaan slapen!